Wird aktualisiert

iPhone Screenshots

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

iPad Screenshots

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Beschreibung

DEUTSCHES FERNSEHEN IM AUSLAND SEHEN & AUFNEHMEN.
Suchen Sie nach einer TV-App, mit der Sie Ihre Lieblingsfernsehsender aus Deutschland live sehen können, wenn Sie im Ausland leben oder Urlaub machen? Mit TVMucho haben Sie sofortigen Zugang zum Satelliten und können frei empfangbare Fernsehsender von zu Hause aus sehen und aufzeichnen.
TVMucho wird von Tausenden von Auswanderern und Urlaubern auf der ganzen Welt geschätzt. Mit TVMucho können Sie mehr als 120 TV-Kanäle aus Deutschland, Frankreich, Großbritannien und Irland von überall aus ansehen und aufzeichnen und so mit Ihrer Heimat in Verbindung bleiben.
LIVE-FERNSEHEN FÜR UNTERWEGS.
TVMucho bietet das ultimative Live-TV-App-Erlebnis. Laden Sie einfach die TVMucho-App aus dem App Store herunter, um Ihr Lieblingsfernsehen aus Deutschland, Frankreich, Großbritannien und Irland direkt über den Satelliten zu empfangen.
TVMucho funktioniert auf all Ihren Geräten - Handy, Tablet, PC, Smart-TV, Set-Top-Box & mehr. Keine VPNs oder teure Satellitenfernsehgeräte erforderlich.
Und Sie müssen sich auch keine Sorgen um Ihre Online-Piraterie und Sicherheit machen. TVMucho ist 100% sicher und legal.
TVMUCHO-FUNKTIONEN:
Mit einer TVMucho-Mitgliedschaft können Sie:
• Zugang zu 30 deutschen, 22 französischen, 55 britischen und 11 irischen Free-To-Air-TV-Sendern.
• Ihre Lieblingssendungen, Shows, Nachrichten und Sport live sehen oder aufzeichnen.
• Behalten Sie mit unserem interaktiven TV-Guide den Überblick über das aktuelle Fernsehprogramm.
• Nehmen Sie Live-TV auf oder planen Sie die Aufnahme kommender Sendungen mit Personal Cloud Video Recording (20 Stunden, 7 Tage Speicherplatz).
• Sehen Sie sich Live-TV auf all Ihren Geräten an oder nehmen Sie es auf: Handy, Tablet, PC, Set-Top-Box und Smart-TV*.
• Sprechen Sie mit einer realen Person über unseren priorisierten 24-7 Online-Chat und E-Mail-Support.
*Mindestens 5Mbit stabile Internetverbindung für SD (Standard Bildqualität) und 10 MBPS für HD (High Definition) Bildqualität erforderlich.
WIE FUNKTIONIERT DIE TVMUCHO MITGLIEDSCHAFT?
Eine TVMucho-Mitgliedschaft beinhaltet alles, was Sie brauchen, um von Ihrem Heimatland aus auf Satelliten-Streams zuzugreifen, einschließlich:
1) Die Kosten für die Miete von Fernempfangsgeräten.
2) Eine virtualisierte Satellitenempfangsbox.
3) Kostenlose TV-Steuerungs-Apps.
Sehen Sie Fernsehen in Echtzeit, unverfälscht, unbearbeitet und ohne zusätzliche Werbung, direkt über den Satelliten.
WERDEN SIE NOCH HEUTE MITGLIED BEI TVMUCHO.
Eine TVMucho-Mitgliedschaft gibt es ab 7,99 € pro Monat, oder Sie können 25% mit einer Jahresmitgliedschaft ab nur 72,00 € pro Jahr sparen (weniger als 6 € pro Monat).
Für diejenigen, die beruflich unterwegs sind, in den Urlaub fahren oder ein bestimmtes Ereignis sehen möchten, bietet sich unsere einwöchige Holiday TV-Mitgliedschaft zum einmaligen Preis von nur 4,99 € an.
Und Sie können das Angebot vor dem Kauf testen. Mit unserer kostenlosen Testversion können Sie 7 Tage lang täglich 15 Minuten lang kostenlos fernsehen.
Laden Sie die TVMucho-App aus dem App Store herunter und melden Sie sich an, um loszulegen.
Haftungsausschluss: Diese App enthält ältere Streams und Videos, die möglicherweise im ursprünglichen Seitenverhältnis und in der ursprünglichen Videoqualität angezeigt werden.
Nutzungsbedingungen -- https://tvmucho.com/terms-of-service/
Datenschutzbestimmungen -- https://tvmucho.com/privacy-policy/
TVMucho ~ TV-ing im Ausland für Expats & Reisende.

Neue Funktionen von Version 3.15

Mehrere Fehlerbehebungen, aktualisierte screenshots und optimierte app-beschreibung.

Anbieter

Name

TVMUCHO SOCIEDAD LIMITADA

Informationen

Kategorien

Version

3.15

Größe

3,2 MB

Game Center

Nein

VPP Device Licensing

Ja

Bewertung

Freigabe 12+ für Folgendes:
Selten/schwach ausgeprägt: obszöner oder vulgärer Humor
Selten/schwach ausgeprägt: realistisch dargestellte Gewalt
Selten/schwach ausgeprägt: Horror-/Gruselszenen
Selten/schwach ausgeprägt: Szenen mit erotischen Anspielungen
Selten/schwach ausgeprägt: Zeichentrick- oder Fantasy-Gewalt

Kompatibilität

iOS 11.0 oder neuer

Geräte

iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2. Generation), iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 mini, iPhone SE (3. Generation), iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPad (5. Generation) Wi-Fi, iPad (5. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad (6. Generation) Wi-Fi, iPad (6. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro, iPad Pro (Cellular), iPad Pro (9,7 Zoll), iPad Pro (9,7 Zoll) (Cellular), iPad Pro (12,9", 2. Generation), iPad Pro (12,9", 2. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (10,5"), iPad Pro (10,5") Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (11"), iPad Pro (11") Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (12,9", 3. Generation), iPad Pro (12,9", 3. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Air, iPad Air (Cellular), iPad Air 2, iPad Air 2 (Cellular), iPad Air (3. Generation), iPad Air (3. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad mini Retina, iPad mini Retina (Cellular), iPad mini 3, iPad mini 3 (Cellular), iPad mini 4, iPad mini 4 (Cellular), iPad mini (5. Generation), iPad mini (5. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad (7. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11" (2. Generation), iPad Pro 11" (2. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9" (4. Generation), iPad Pro 12,9" (4. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Air (4. Generation) (Wi-Fi), iPad Air (4. Generation) (Wi-Fi + Cellular), iPad (8. Generation) Wi-Fi, iPad (8. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11" (3. Generation), iPad Pro 11" (3. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9" (5. Generation), iPad Pro 12,9" (5. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad (9. Generation), iPad (9. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad mini (6. Generation), iPad mini (6. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Air (5. Generation), iPad Air (5. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11" (4. Generation), iPad Pro 11" (4. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (12,9", 6. Generation), iPad Pro (12,9", 6. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPad (10. Generation), iPad (10. Generation) Wi-Fi + Cellular, iPod touch (6. Generation), iPod touch (7. Generation)

Sprachen

Englisch

Kundenbewertungen

Alle Versionen

62 Bewertungen

Kundenrezensionen

Disgusting

 – 
Jakimodo
 – 
2023-08-11
My real Name is a „bad IP“, nothing works and money is gone!

Ganz ok

 – 
-DJ1977-
 – 
2023-07-31
Version 3.11
Die App läuft bisher ganz gut, es gibt auf dem iPhone Mini anscheinend unten nicht genug Platz für die Leiste und leider gibt es keine Apple TV App. Wenn es die irgendwann geben sollte, gibt es auf jeden Fall einen Stern mehr.

Utterly inept

 – 
Xkgdhkl
 – 
2023-03-01
Version 3.10
Just google tvmucho and “can’t open”, or “why is it down” or “why can't I log on” or “why won't it start” etc. They know about all the problems, but don't care. If you write a bad review they mail you in surprise to see if they can sort it out. But the problems are at their end. Which they know perfectly well. Awful. Thank goodness for their competitors. I don't pay to look at a black screen, nor to be told, when it does work, that I have to sign in when I have already signed in, or that I have to set up an account when I already have one, you idiots, or you wouldn't be taking my money, would you.

Fraudulent Charges

 – 
hdjugcnitf mitvv
 – 
2023-02-27
Version 3.0
I cancelled over a year ago and I’ve got the confirmation to prove it. These people just billed me for a year’s subscription all at once, for an app I just don’t use. Absolute joke.

Great service

 – 
Davey 1951
 – 
2022-12-19
Version 3.13
Always works ok,hope you continue the free hour?

Lovevly Channel

 – 
fredselector DJ
 – 
2022-11-07
Version 3.5
I love it!!!!

Can‘t log in

 – 
emberstudio
 – 
2022-11-06
Version 3.14
App keeps on logging me out, can‘t sign in, it tells me that I should stop watching on other devices… it’s not worth the money anymore. Way to buggy. If I can‘t watch I‘m a celebrity tonight I will be very unhappy.. You‘ve got a way to go, to improve your service

Great for catch up

 – 
Addicted to Soaps
 – 
2022-11-04
Version 3.6
I use the app in Germany to record and catch up on favourite shows from UK. Love having the option to view at my convenience and not when showing as scheduled. There has been the occasional glitch but any problems have generally been sorted pretty quickly.

Keeps forgetting my login data.

 – 
Christangardiner
 – 
2022-09-27
Version 3.2
I have to sign in daily despite ticking „remember me“. Keeps forgetting my login data. Otherwise ok

Unfortunately no connection

 – 
Deutsche-Apps.de
 – 
2022-09-03
Version 3.8
Several times I wanted to watch tv with the app there is obviously not connection. Same with pzaz by the way. It is more and more frustrating… I’m paying for your serce, folks! Repeatly no service is not an option…

Saved my soul

 – 
BritinGermany
 – 
2022-08-16
Brit living in Germany. When I discovered MuchoTV it was my soul savior, especially during the pandemic. UK TV is quality.

Connection

 – 
Penguin lover1
 – 
2022-06-29
I can’t connect for three days now!!! What’s going on ?

Frustration

 – 
M.Hanff
 – 
2022-06-17
I‘ve been paying for my app subscription for years now, because ist is an easy way to watch UK TV. But ist is becoming increasingly frustrating, as there are always bugs and problems. I wasn‘t going to renew my subscription and More, but sadly I was in hospital and was very ill, so didn‘t get around to cancelling in time.
If the service does not seriously improve, Theo I definately will be cancelling.

Fantastic App :-)

 – 
Ma-The14
 – 
2022-04-21
I am very happy I came across this App. I live in Germany and use it particularly to watch British channels. For me the App works perfectly and without any problems. This also applies to its TV Guide and its recording function “Later”. Thank you so much for such a great service for a decent monthly price. :-)))

Why so short

 – 
nklwsnclncojnw5
 – 
2022-03-30
The available time to watch live tv (in my case bbc one) used to be one hour and now it’s 5 minutes? Please make it longer again or tell me how to make it longer myself

Worth every penny

 – 
Inkwool
 – 
2021-11-07
Edit: App still works pefectly, but even when there are minor problems the support team reacts very fast and efficiently. Worth every single penny.
This app does what it‘s supposed to do. Didn‘t have any problems so far (been using it for ca. a year). Highly recommended.

Excellent app for catching up with UK tv

 – 
Th-P-Ro
 – 
2021-05-02
I use the app to catch up with UK tv channels in Germany. It’s great and although the UI sometimes can behave unexpectedly, on a whole it’s a great app. The option to record and have this content available for a week is excellent and you can easily check the in-App TV guide to select what you want to record. Would highly recommend for those living/working abroad.

Way too buggy, gave up in the end

 – 
hehehjdkf
 – 
2021-04-03
Worked great for the first few months but then started to freeze and become totally unresponsive every single time I used it. Finally had to give up with this app which is a shame.

A dream came true...

 – 
FluxxKompensator
 – 
2020-11-16
Finally an app where I can eatch UK TV here in Germany for a reasonable price. I use a Chromecast for casting it on my TV. Monthly payments are made via iTunes with monthly cancel option (reminder email from Apple). Much better then FilmOn were you have to provide your credit card data and you don‘t know if they are safe.
Two suggestions for an app update:
1. it would be great if I could order the channels by myself.
2. the casting stops if you go to the TV guide or somewhere else in the app. Look at the Netflix app for example: you can use the entire app without Interruption of broadcasting.
Otherwise exactly what I was looking for years.

No catch up, no fun

 – 
FlicSmit
 – 
2020-09-01
The biggest benefit of this app was the catch up facility, without planning in advance what you might want to watch. Now that is gone, I shall be cancelling my account.

Great app

 – 
slavo
 – 
2020-03-20
Easy way how to excess TV from UK&Ireland.
Catch up 7 days. I am sign up already for 1 year, can only recommend.

No chrome cast

 – 
Dyanomo
 – 
2020-03-07
Has trouble with chrome cast. Only useful on a mobile device